Magic Flavors

Καλώς ήρθατε στο εργαστήρι μας.


Ένας χώρος διαφορετικός από τους άλλους, ένα κέντρο δημιουργίας και διακόσμησης όχι χώρων αλλά γλυκών μούρλια. Κεκάκια ή cupcakes που διηγούνται ένα παραμύθι με τις φιγούρες τους, μπισκοτάκια με άποψη, χρώμα και γεύση πειρασμός, τουρτίτσες με θέμα εσάς, απλοκλειστικά και διαφορετικά διακοσμημενες για εσάς. H τέχνη της ζάχαρης είναι εδώ. Περάστε να την γνωρίσετε και καλή σας όρεξη!!!

Για περισσότερα σχέδια επισκεφτείτε το site μας www.mourlia.gr


Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Τουρτίτσες που μυρίζουν άνοιξη!!!

Καλώς μας ήρθε η Άνοιξη. Ένα μήνα τώρα που έχω να γράψω στο μπλογκάκι μου, μας έχουν ταλαιπωρήσει οι ιώσεις απίστευτα. Λίγο τα μωρά, λίγο η δουλειά δεν προλαβαίνω να γράψω για τα χαρούμενα μουτράκια που αντιμετώπισα φτιάχνοντας 2 τουρτίτσες μούρλια.
Δύο μωρά εξαιρετικά το ένα έκλεισε τα 7 μια πραγματική κούκλα η Μαριάννα και το άλλο το δικό μου μωρό, το μικρό μου και χαριτωμένο η Λυδία μου που έκλεισε τα 2 και που είναι το πιο σκανδαλιάρικο πλασματάκι του κόσμου.

Οι τουρτές για τις δυο αυτές πριγκίπισσες πραγματικά με εξαντλήσανε αλλά τα προσωπάκια του και τα χαμογελά τους μου πήρανε όλη την κούραση και με ανταμείψανε απόλυτα.



Γλυκιές ομορφιές φτιαγμένες με πολύ αγάπη για δυο μικρα αγγελούδια. Να σας χαιρόμαστε.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι τα σχέδια για τις δυο αυτές τούρτες τα βρήκα σε ενα υπέροχο βιβλίο της απίστευτης Debbie Brown που με τα χεράκια της δημιουργεί παραμύθια απο ζάχαρη.

Φιλιά πολλά και θα τα ξαναπούμε σύντομα 


1 σχόλιο:

  1. Φανταστικές και οι δύο.... γεια στα χέρια σου!!
    Τούρτες είναι αυτές ή γλυπτά!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή