Magic Flavors

Καλώς ήρθατε στο εργαστήρι μας.


Ένας χώρος διαφορετικός από τους άλλους, ένα κέντρο δημιουργίας και διακόσμησης όχι χώρων αλλά γλυκών μούρλια. Κεκάκια ή cupcakes που διηγούνται ένα παραμύθι με τις φιγούρες τους, μπισκοτάκια με άποψη, χρώμα και γεύση πειρασμός, τουρτίτσες με θέμα εσάς, απλοκλειστικά και διαφορετικά διακοσμημενες για εσάς. H τέχνη της ζάχαρης είναι εδώ. Περάστε να την γνωρίσετε και καλή σας όρεξη!!!

Για περισσότερα σχέδια επισκεφτείτε το site μας www.mourlia.gr


Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Τι σου είναι ο τραχανάς!!!!

Μέρες έχουμε να τα πούμε. Μπορώ να πω πως έγιναν πολλά ευτράπελα αλλά ποιος ασχολείται τώρα όταν τόσο όμορφα νέα πράγματα μου συμβαίνουν. Όλα πάνε τέλεια στο σπίτι, στη δουλειά μου, στην αγαπημένη μου ενασχόληση που είναι το mourlia, μέσα από αυτό νομίζω, για να μην πω είμαι σίγουρη πια, μπορώ να εκφράσω όλες μου τις ευαισθησίες.
Τώρα κατά πόσο αυτό ενοχλεί....τι να πώ!!! Ας ενοχλεί βρε παιδιά...τι να κάνουμε τώρα.


Μέσα από τα κεκάκια και τα μπισκοτάκια ζούμε και εμείς το δικό μας παραμύθι. Όλες αυτές οι εκδηλώσεις που φιλοξενούν τα γλυκά μας κάνουν κάθε μέρα πιο μούρλια από την προηγούμενη. Ευχαριστούμε όσους μας εμπιστεύονται και ταπεινά θα συνεχίσουμε
 να προσφέρουμε σε όποιον μας το ζητήσει.
Κάνοντας αυτή τη μικρή εισαγωγή θα ήθελα σήμερα να μοιραστώ μια πολύ απλή συντάγη που μου έδωσε η γιαγιά Ουρανία. Ξινός τραχανάς, μια τροφή που τα παιδάκια μας δοκιμάζουν από μηνών με την ευλογία πάντα των παιδιάτρων.
Υλικά:
1 κιλό γιαούρτι
1 1/2 κιλό σιμιγδάλι
1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
(όσο πάρει για να γίνει πολυ σκληρό το ζυμάρι)
1 ποτήρι γάλα
Εκτέλεση:
1. Ανακατεύουμε το γιαούρτι με το σιμιγδάλι καλά
2. Ρίχνουμε αλεύρι και ζυμώνουμε μέχρι να γίνει ένα πολύ σκληρό και άκαμπτο ζυμάρι
3. Χρησιμοποιούμε το γάλα για να βρέχουμε τα χέρια μας όταν κολάνε από το μίγμα και για να πάρουμε το αλεύρι που υπάρχει στα τοιχώματα του μπωλ.
4. Κόβουμε τον τραχανά σε κομματάκια και τα αφήνουμε πάνω σε ένα τραπέζι να στεγνώσουν και τα γυρνάμε από την άλλη πλευρά.
5. Αφού στεγνώσουν τα περνάμε από κόσκινο για να γίνουν πολύ ψιλά.

Ο τραχανάς μας έτοιμος.

Μικρά μυστικά: Η γιαγιά Ουρανία λέει να τα στεγνώσουμε με ανεμιστήρα για να επιταχύνουμε τη διαδικασία. Τώρα αν δεν έχουμε απλά περιμένουμε. Η καλύτερη εποχή πάντως για να φτιάξουμε τραχανά είναι το καλοκαίρι. 

Σύντομα θα έχουμε και άλλες πολλές συνταγές.

    

2 σχόλια:

  1. Επειδή εμείς φτιάξαμε, αλλά και μαγειρέψαμε τον τραχανά τη γιαγιάς Ουρανίας, έχω να σας πω: «μούρλια»! Η 6άχρονη κόρη μου Μελίνα έγλυψε και το πιάτο!
    mya

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που να δεις η Εύα και η Λυδία, τον λατρεύουν σε λιγο θα μας τελειώσει!!!! Φιλιά σε σένα, στα ζουζουνάκια σου και φυσικά ένα ευχαριστώ στην Ουράνω μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή