Magic Flavors

Καλώς ήρθατε στο εργαστήρι μας.


Ένας χώρος διαφορετικός από τους άλλους, ένα κέντρο δημιουργίας και διακόσμησης όχι χώρων αλλά γλυκών μούρλια. Κεκάκια ή cupcakes που διηγούνται ένα παραμύθι με τις φιγούρες τους, μπισκοτάκια με άποψη, χρώμα και γεύση πειρασμός, τουρτίτσες με θέμα εσάς, απλοκλειστικά και διαφορετικά διακοσμημενες για εσάς. H τέχνη της ζάχαρης είναι εδώ. Περάστε να την γνωρίσετε και καλή σας όρεξη!!!

Για περισσότερα σχέδια επισκεφτείτε το site μας www.mourlia.gr


Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Μπλοκάρω, Μπλοκάρεις, Μπλοκάρει......

Μια πολύ κουραστική ημέρα σήμερα φτάνει στο τέλος της, τα πάντα έτοιμα για αύριο, φαγητό, ρούχα παιδιών, κολατσιό. Το μόνο που απομένει είναι να ξεκουραστώ και εγώ. Πριν γίνει αυτό θα ήθελα να μοιραστώ κάτι μαζί σας. Το ξέρετε το μπλοκάρισμα στο facebook?


Εγώ προσωπικά δεν το ήξερα μέχρι που με ενημέρωσε η φίλη μου Ε...... συνάδελφος και αυτή, η οποία μου είπε πως οταν θέλεις κάποιος να σταματήσει να σε βλέπει στo μουτσουνοβιβλίο όπως το ονόμασε καποια στιγμή η φίλη όλων των ελληνίδων μαμάδων Ολίβια, απλά τον/την μπλοκάρεις και πλέον δεν υπάρχει ο ένας για τον άλλο στην κοινωνία του facebook.

Να λοιπόν που μου συνέβει μετά από λίγες μέρες!!! Μια φίλη από τα παλιά που τυγχάνει να έχουμε κοινές δραστηριότητες και που στο παρελθόν αν "θυμάμαι καλά" - περάσαν και τα χρόνια - κάναμε πολύ καλή παρέα για να μην πω είμασταν και φίλες, ενώ είμασταν "φιλές" στο fb ξαφνικά είδα ότι δεν υπήρχε πια. Πουθενά, άφαντη σας λέω!!! (Κατόπιν συνειδητοποίησα ότι αυτή ήταν η τακτική της απλά).
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα ποτέ τον λόγο που έκανε κάτι τέτοιο και δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να πιστέψω ότι κινήθηκε βάσει μικροπρέπειας και ίσως τι να πώ.......ζήλειας. Εγώ προσωπικά έδειξα τον θαυμασμό μου για την εξέλιξη της εμπράκτως. Μάλλον αντί να θεωρηθώ συνάδελφος αντιθέτως ένιωσα έναν αθέμιττο ανταγωνισμό με μικρές αλλά τσουχτερές δόσεις κακίας.

Ο καθένας σήμερα κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί και φροντίζει πρώτα από όλα την οικογένεια του. Σαν μητέρα λοιπόν και επαγγελματίας θεωρώ ότι θα πρέπει να κινούμαστε στη ζωή μας με αξιοπρέπεια.

Να είσαι καλά καλή μου και εγώ προσωπικά σου στέλνω πολλούς μούρλια χαιρετισμούς!!!!!

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου