Magic Flavors

Καλώς ήρθατε στο εργαστήρι μας.


Ένας χώρος διαφορετικός από τους άλλους, ένα κέντρο δημιουργίας και διακόσμησης όχι χώρων αλλά γλυκών μούρλια. Κεκάκια ή cupcakes που διηγούνται ένα παραμύθι με τις φιγούρες τους, μπισκοτάκια με άποψη, χρώμα και γεύση πειρασμός, τουρτίτσες με θέμα εσάς, απλοκλειστικά και διαφορετικά διακοσμημενες για εσάς. H τέχνη της ζάχαρης είναι εδώ. Περάστε να την γνωρίσετε και καλή σας όρεξη!!!

Για περισσότερα σχέδια επισκεφτείτε το site μας www.mourlia.gr


Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Χρόνια πολλά Ελληνιδες Μαμαδες

Σαν σήμερα γεννηθηκε πριν απο δύο χρόνια μια απο τις πιο ίσως χρησιμες σελίδες στο facebook τουλάχιστον για εμάς τις μανούλες, οι "Ελληνίδες μαμαδες". Πραγματικά η συγκεκριμένη σελίδα όχι μόνο προσφέρει συμβουλές και δύναμη στις νέες μητέρες αλλά πραγματικά ενώνει τις μανούλες από όλα τα σημεία τις Ελλάδος. Αν και τους ανακάλυψα μόλις πρίν από ένα χρόνο και κάτι μπορώ να πώ πως συνέβαλλε στη ζωή μου και στον τρόπο που μεγαλώνω τα παιδιά μου τα μέγιστα. 
Μέσα απο εκεί γνώρισα άτομα στην ίδια ακριβώς κατάσταση με εμένα και μπορώ να
πω πως νιώθω πλέον πιο γεμάτη και έχω αποκτήσει πολλές φίλες μανούλες.
Η σελίδα του

αποτελεί για μένα πηγή βοήθειας, συμπαράστασης και σίγουρα γνωριμίας από και με ανθρώπους πραγματικά πολύ αξιόλογους.
Αγαπητή Ολίβια το έργο σου αποτελεί για εμένα και νομίζω για όλες τις μητέρες πηγή έμπνευσης. Χρόνια πολλά λοιπόν στις Ελληνίδες Μαμάδες και εύχομαι τα χρόνια και τα μέλη
να φτάσουν σε αριθμό τόσο μεγάλο όσο χρειάζεται για να αλλάξουμε τον κόσμο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου