Magic Flavors

Καλώς ήρθατε στο εργαστήρι μας.


Ένας χώρος διαφορετικός από τους άλλους, ένα κέντρο δημιουργίας και διακόσμησης όχι χώρων αλλά γλυκών μούρλια. Κεκάκια ή cupcakes που διηγούνται ένα παραμύθι με τις φιγούρες τους, μπισκοτάκια με άποψη, χρώμα και γεύση πειρασμός, τουρτίτσες με θέμα εσάς, απλοκλειστικά και διαφορετικά διακοσμημενες για εσάς. H τέχνη της ζάχαρης είναι εδώ. Περάστε να την γνωρίσετε και καλή σας όρεξη!!!

Για περισσότερα σχέδια επισκεφτείτε το site μας www.mourlia.gr


Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Επιτέλους το Mourlia.gr στον αέρα


Σαν όνειρο μου φαίνεται. Μετά από πολύ προσπάθεια κατάφερα και έφτιαξα το δικό μου blog. Ένα blog μούρλια. Εδώ θα μοιράζομαι μαζί σας πολλά πράγματα και θέματα (όπως όλοι βέβαια που έχουν ένα). Ξεκινώ λοιπόν με κεκάκια μπισκοτάκια και τουρτίτσες.
Όπως πολλές κοπέλες έτσι και εγώ με το που έγινα μαμά ξύπνησε μέσα μου μια αγάπη για τις κατασκευές και γενικά για δημιουργία που νομίζω είχε πέσει σε λήθη για πολλά χρόνια. Έτσι λοιπόν εδώ μέσα σε ένα διάστημα τεσσάρων χρόνων η δίψα μου για κάτι όμορφο, δημιουργικό και μαγικό όπως τα παραμύθια που λέω στις κόρες μου με οδήγησε σε ένα υλικό μεταξένιο, εύπλαστο με τέλεια γεύση, την ζαχαρόπαστα. το αποτέλεσμα της πρώτης μου επαφής με αυτή έκανε το γάμο μου αξέχαστο στους καλεσμένους μου. Μία τούρτα όνειρο όπου ήταν χαρισμένη στο μικρό μου κοριτσάκι που βαπτιζόταν την ίδια μέρα.


Κατόπιν ήρθε η βάπτιση της δεύτερης μου κόρης με μπισκοτάκια και γλυκάκια μούρλια

και μετά βαπτίσεις φίλων με κεκάκια μούρλια και γενέθλια φίλων με τουρτίτσες μούρλια.

Έτσι λοιπόν γεννήθηκε το www.mourlia.gr όπου μέσα εκεί συγκεντρώθηκαν όλες αυτές οι όμορφες στιγμές.
To be continued.....











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου